Hogyan adtam csontvelőt... folytatás

Voros.orchidea

Címkék: egészség donor õssejt

2012.05.17. 17:24

Először is elnézést, hogy ilyen sok időre eltűntem, pedig megígértem, hogy 1 héten belül folytatom kis sorozatomat arról, hogyan váltam őssejtdonorrá.

Sajnos most is csak annyit írhatok, hogy „később”... :/

Eltűnésem oka ugyanis az, hogy inzulin-rezisztenciát diagnosztizáltak nálam. Ez egy teljesen tünetmentes állapot (csak ha az ember nem vigyáz, cukorbetegség alakulhat ki belőle).

Sajnos ez kizáró oka annak, hogy őssejtdonor legyek. (Talán majd ha lesznek jobb leleteim, átgondolják, hogy mégis odaadhassam az őssejtjeimet).

Elgondolkodtató, hogy mennyire kevesen alkalmasak arra, hogy vért adjanak. Ezért kérlek Titeket, amíg tehetitek menjetek el, segítsetek a vérre/őssejtre/trombocitára/stb. szorulóknak helyettem is, hiszen csak egy kis időtökbe kerül!

A bejegyzés trackback címe:

https://biborfeny.blog.hu/api/trackback/id/tr744507538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása